Jatkoa

Meidän päivät Noelin kanssa koostuu puistoilusta, perheen näkemisestä sekä kotona leikkimisestä - normaalin arjen lisäksi. Olen hoitovapaalla tällähetkellä, enkä ole töihin palaamassa tässä välissä. Toukokuussa 2019 jättäydyin äitiyslomalle lentokentältä ja näillänäkymin töitä ei pitäisi koronan takia riittää. Haaveilin aluksi muutaman kuukauden työrykelmästä, mutta ei se sitten onnistunutkaan. Matkaillakin meidän piti tänävuonna, mikä ei myöskään vallitsevasta tilanteesta johtuen ole onnistunut.

Bloggaaminen on käynyt mielessä useamman kerran aikuisiällä. Monet työkaverit, kaverit ja puolitutut ovat ehdottaneet tän aloittamista, mutta elämässä on ollu aina jotain muuta; joko olen opiskellut ja työskennellyt samaan aikaan tai olen työskennellyt ja tehnyt ylitöitä sen päälle. Syntyi esikoinen jolloin olisi ollut hyvä aika blogin avaamiselle, mutta kaiken uuden keskellä (arki, vauva jne) en olisi tätä jaksanut. Nyt tuntuu, että elämä on ollut turhankin tasaista, rutiinit ja arki on samaa ja juurikin tän koronan takia kun mitään ei voi oikeen tehdä, on mun mielestä hyvä aika avata blogi. Katsotaan mitä pidemmän päälle tälle käy. Olen pohjimmiltani todella sosiaalinen ja menevä ihminen, tykkään painaa tuhatta ja sataa ja lyöttäytyä mukaan ties mihin - siksi onkin omalla tavallaan ollut rankkaa ensimmäisenä vauvavuotena vain olla ja höllätä, yrittää nauttia hetkestä ilman kiirettä. Tuli hyvään saumaan, mutta oli tosi vaikea toteuttaa. Onneksi löytyi oma päivärytmi ja rutiinit, joita ilman ei varmasti olisi tästäkään selvitty. 

Kommentit